1 januari 2014

Hallo allemaal!

Het is vandaag 1 januari 2014 en ik dacht: misschien is het leuk om te beginnen met een blog.
Nou, zo gezegd zo gedaan. Hier mijn eerste blog!

Het perfecte onderwerp heb ik nog niet dus ik zal de eerste paar blogs gewoon lekker wat lullen en ik zie wel waar ik het het meeste over ga hebben. Waarschijnlijk word dat gewoon mijn leven en mening over onderwerpen wat ik in het nieuws hoor of van vrienden.

Om even kennis te maken hier wat informatie over mij :)

Nou. Ik ben dus Romee Jasmijn. Ik ben geboren op 12 maart 1997 in Amsterdam. Daar ben ik op mijn tweede weggegaan en verhuisd naar Purmerend, waar ik nu al 14 jaar woon (Yep met een beetje rekenwerk erbij komt het wel goed).
Ik doe momenteel 4 havo aan het Jan van Egmond Lyceum en dat gaat redelijk goed. Denk ik. Hoop ik.
Droge humor heb ik zeker. Ik kan echt stuk gaan om dingen die gewoon totaal niet grappig zijn.

Ik hou van dieren. Katten op de eerste plaats, en dan konijnen etc. Ummmm. Ohja ik ben lang.
Ik ben nu 1.88 meter lang. Dat is niet raar want mijn vader is 2.02 en mijn moeder 1.79 haha. Als ik 18 ben wil ik me denk ik wel aanmelden voor de KLM, de Klub Lange Mensen.

Je zal ook regelmatig ergernissen van mij te lezen krijgen over kleding dat net te klein is of whatever.

Verder ben ik een normaal meisje dat houdt van zingen, muziek maken, muziek luisteren, fotograferen, tekenen, uitgaan en lekker een wijntje op een zaterdagavond bij een filmpje (wat nu dus niet meer mag van dit (........!%@# kabinet)
 Ohja. Ik ben qua politieke dingen links. Dus dit kabinet vind ik totaal niks. Nog een punt om over te schrijven.

Nou ik denk dat dat het wel een beetje was. Als je meer wilt weten kan je altijd gewoon vragen stellen in opmerkingen ofzo.

Beetje feedback is ook altijd wel leuk dus schaam je niet :)
Ik zal altijd proberen om op alles te reageren maar ál die fanmail.... het wordt wel lastig.

Ik wil jullie allemaal een heel fijn gezond en gelukkig 2014 toewensen.
Dat je maar lekker de loterij mag winnen en weet ik veel wat nog meer.

xxxxxxxxx

8 opmerkingen:

  1. he Romee leuk dat je een blog ben begonnen.
    het is leuk om dingen van alle dag te schrijven en over je hobby,s ik doe het al jaren .
    ga je volgen !! christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk romee ik ga proberen je te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Christine! Ja ik hoor steeds meer mensen die gaan bloggen en het leek mij ook wel leuk! Ik ga er gewoon wat van proberen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel gaaf, Romee. =) Ik wordt hier zo blij van! Je hebt er een volger bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah thanks Peter! Echt super leuk haha! Ik doe het ook graag want ik zit hier alweer bijna 24/7 achter de computer om het nog steeds nog perfecter te maken!

      Verwijderen