25 januari 2014

Review | Nailpolish [b] Basic

Vandaag doe ik weer een reviewtje, omdat ik dit product erg fijn vind en het graag met jullie wilde delen :)

Dit keer gaat het om de nagellak van het merk "[b] Basic". Dit merk komt uit Duitsland, en deze nagellak heb ik ook daar gekocht. Het kleurtje is toch weer een roodtint, want ik hou er zo van. Rode nagels en rode lippen vind ik zelf echt geweldig. Als ik nagellak op heb is het altijd rood of in ieder geval een roodtint, zoals oud-roze of bordeauxrood.



Dit is m dan!





Ik ben best wel tevreden met dit kleurtje. Het is een soort oud-roze, maar dan wel mat. Hij droogt snel, en is makkelijk 'smeerbaar'. Van dit merk heb ik ook een soort groen en een doorzichtige matte, om het kleurtje op je nagels mat te maken. Ik ben er erg blij mee. Het enige nadeel is dat ik ze allemaal in Duitsland heb gekocht, en ik weet niet of dit merk ook in Nederland verkrijgbaar is.



Wat is jullie favoriete kleur nagellak, en hebben jullie ook een favoriet merk? :)

Lots of love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten