20 februari 2014

20 februari 2014

Na een week lang studeren en toetsen maken is het dan eindelijk zover. De voorjaarsvakantie is begonnen! Lekker een weekje vrij, en daarna met school een week lang naar de Spaanse hoofdstad Madrid. Poeh, ik heb er echt zin in! Ik blog eigenlijk best wel weinig laatste tijd, en heb daar ook niet echt een reden voor.. Slecht dit. Mijn leven is op dit moment heel saai eigenlijk. Ik ga nu dus niet meer naar school voor een tijdje, ik heb geen werk (zoek ik trouwens wel, zie onderstaand berichtje)
ennnn ik doe verder buiten school ook niet zoveel. Ja, ik zing en sport wel maar dat is nu ook een weekje plat door de vakantie. T is wel lekker hoor, ik zeur ook niet, maar je verveelt je zo snel... Gelukkig hebben we Flappy Bird nog......

Maar ik zoek dus een bijbaantje, en omdat ik na mijn middelbare school wil gaan studeren op de PABO, lijkt het mij leuk om te gaan oppassen op kinderen in Purmerend. Als je iemand kent die een oppas zoekt, laat het me dan weten! :) 

Oke genoeg over bijbaantjes. Op naar de hobby's! Op 10 maart moet ik dus weer optreden, gelukkig dit keer maar in een klein zaaltje in de muziekschool zelf. Dan krijg ik ook eindelijk de cd waar alle zangleerlingen een liedje op in hebben gezongen mee. 
En dan ben ik 12 maart eindelijk 17 jaar. :) 
Time flies.

Sorry voor dit korte berichtje, maar ik wilde mn blog wel eventjes updaten, alleen ik had niet echt iets gedaan ofzo. 

Fijne vakantie allemaal, voor diegene die dan vakantie hebben nu, en voor de Zuiderlingen onder ons, hebben jullie een leuke vakantie gehad? 

Love,
Romee




Geen opmerkingen:

Een reactie posten