26 februari 2014

New in | LIV Koffer

Nou, ik ga dus aankomende maandag een weekje naar Madrid, met het vliegtuig of course, maaaaar ik had dus helemaal geen koffer! Die had ik zondag besteld, en vandaag is hij binnengekomen! Het gaat om een lavendel kleurige LIV koffer, besteld bij de V&D. I'm so excited want het komt ineens zo dichtbij, die reis. Natuurlijk horen hier wat fototjes bij, om het even te showen. De koffer zelf is best groot, natuurlijk. Gemaakt voor 20kg bagage, maar voor Madrid mag ik maar 15kg mee, anders moet ik bijbetalen -.-
Nou goed. De foto's !


Dit is m dan!




Kijk nou wat een leuke binnenkant!





















Sleutelslot én cijferslot, ook best wel logisch
En nog even het merk.. Vinden ze vast leuk.


Wat voor en welke kleur koffer hebben jullie? I'm curious!
Lots of love,
Romee 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten