25 februari 2014

Nieuwe start 2.0

En toch was ik nog niet tevreden. Het moest meer leeftijdsgebonden zijn. Meer de beauty en fashion richting in, ookal heeft iedereen dat al. Dat kan me lekker niks schelen. Dit is mijn wereldje, en als het je niet aanstaat dan lees je het toch niet.

Ik noem dit maar nieuwe start 2.0 aangezien ik al een soort van tweede start had natuurlijk, met mijn nieuwe naam en nieuwe lay-out. Misschien komt het ook wel doordat ik vakantie heb, en me redelijk verveel. Ik ben maandag ochtend door mijn rug gegaan, of whatever ik ook gedaan heb maar ik heb dus enorme rugpijn, waardoor ik ook niet echt veel kan. Dat betekent dus camera aan en selfies maken. Verschillende 'shoots' houden met andere kledingsetjes de hele tijd, en make-up en haar anders. Yup, dat is mijn dag.

Aangezien ik ook heeeel erg van photoshoppen hou, leek het mij leuk om ook het video-editen onder de knie te krijgen. Daar ga ik morgen dan maar even voor zitten, maar eerst lijkt het mij een goed plan om eens mijn kamer op te ruimen.

Misschien scoor ik dan ook meteen een nieuwe spiegel (ik ben er vorige week op gaan staan, dus dat was krak) en kan ik mijn 'nu-nog-overladen-met-troep-en-oude-spelletjes' kastje omtoveren in een soort kaptafeltje.

Ik hoop dat ik morgen nog wat kan filmen, en anders van de meest huis-tuin-en-keuken spulletjes ever toch nog leuke foto's kan maken.

Bereid je voor in 3...2...1... want Fleur di Amore gaat van onderwerp veranderen.
Ik hoop dat ik als ik een tijdje bezig ben kan zeggen dat ik een startende beauty blogger ben, want nu schreef ik nog voor de lezers die ik heb, maar ik heb ontdekt dat ik dit vooral voor mezelf moet doen, omdat ik het leuk vind. Vandaar ook het bovenste stukje. Natuurlijk zal er nog wel personal stuff tussen zitten, en misschien meer dan dat ik nu voorspel, maar dat is allemaal wel voor de toekomst.

Lots of love,
Romee



Geen opmerkingen:

Een reactie posten