10 februari 2014

Recipe | Banaan-Kiwi-Peer-Sinaasappel smoothie

Eens moet de eerste keer zijn, dus ik dacht: ik zet een receptje op mijn blog! Waarschijnlijk kan iedereen dit wel, want het is heel simpel, maar ik vond het zo lekker dat ik besloot het met jullie te delen. Dit sapje vind ik een zomers drankje, omdat het lekker fris is.

Banaan - Kiwi - Peer - Sinaasappel Smoothie

 Benodigdheden: 
- Blender
- 1 banaan
- 1 kiwi
- 1 peer
- Sinaasappelsap 
(ik weet niet precies hoeveel ik er heb in gedaan, maar dat moet je maar even op gevoel doen, en het ligt natuurlijk ook aan hoe zuur je je smoothie wilt hebben, want de sinaasappelsap maakt het veel zuurder. Wel is belangrijk dat je er genoeg vocht bij doet, want anders wordt het gewoon een dikke fruit brei, en dat is niet heel smakelijk....... In plaats van sinaasappelsap kan je ook gewoon water gebruiken, of melk (in combinatie met ijs wordt het een milkshake :) 


Snij het fruit in stukken en gooi het allemaal in de blender. Doe er de sinaasappelsap bij en blenden maar! (wel even de deksel van de blender erop doen natuurlijk...............) 
Met een rietje en een parasolletje wordt het natuurlijk nog zomerser. (is dat een woord?)
Dit is m dan! :)

Hebben jullie een lievelingssmoothie of tips? Zet ze in de reacties hieronder! Ik ben erg benieuwd.

Lots of love,
Romee

2 opmerkingen: