25 februari 2014

Review | HEMA producten

Aangezien ik dol ben op de budget en kwaliteit van de HEMA (voor ieder die niet weet waarom ik dat in hoofdletters typ: het is een afkorting) make-up en hair stuff, heb ik een fotosessie gehouden met al mijn HEMA make-up, en de stylingmousse.De nagellak doe ik een volgende keer.
Enjoy! :)



Laten we beginnen met mijn kleine collectie. Ergens onderin mijn make-up tasje heb ik nog meer HEMA stuff, maar aangezien dit wel een beetje de basis is, heb ik alleen dit gefotografeerd.


Ik heb alles er alvast bij gezet in de foto wat het allemaal is, zodat dat niet meer als een soort van 'bijschrift' hoeft. Deze producten heb ik allemaal al lang, dus het is niet prachtig om te zien (bijvoorbeeld de lipstick en de concealer, blush etc...) 
Dan beginnen we met de haar-mousse. 

  

Deze stylingmousse is best wel goed eigenlijk. (let niet op de mascara en eyeliner vlekken op het busje) Het enige wat ik echt jammer vind is dat deze stinkt. Je ruikt het nog een hele tijd, ook als je je handen al hebt gewassen. Verder vind ik deze wel fijn, hij doet zijn werk goed. Hij maakt je haar wel snel zwaar, waardoor je krullen nog sneller uitzakken dan normaal. Maar daarvoor gebruik ik dan ook spray. :)

Dan de concealer.





Zoals ik al zei ziet deze er niet uit. Ik vind deze ook niet zo fijn. Hij is niet de goede kleur voor mij, waardoor ik er toch echt 2 moet kopen om te mengen, de stick breekt snel af, en hij is heel dik waardoor je je poriën echt verstopt. Daarbij gaat het er ook niet zo goed af. Dit was voor mij wel echt een miskoop. Ik gebruik hem ook nauwelijks. Het was wel budget moet ik zeggen, €3,-. Ze hebben deze concealer sticks in 3 kleuren: light, medium en dark, met een enorm verschil ertussen. 

We gaan verder met de vloeibare eyeliner.




Deze eyeliner vind ik zelf heel erg fijn. Het is een klein potje met een groot dekseltje, waar ook meteen het kwastje aanzit. Het kwastje is een sponsje, en trekt een hele mooie strakke lijn. De eyeliner droogt mat op, en is waterproof. Dit zorgt voor een neutrale blik in je gezicht. Bij mij is het kwastje echt verpest, omdat ik deze al heel lang heb. Deze kan ik ook eigenlijk niet meer gebruiken, maar ik ga (als ik weer wat geld heb) een nieuwe kopen. Misschien dat ik dan nog een post maak met 'new in' spullen, maar dat komt dan later wel. Ik weet niet precies meer hoeveel deze kostte, maar veel zal het niet geweest zijn. 




Next: de oogschaduw!




 Ik ben erg blij met deze! De kleuren in dit setje zijn wit (glans) en grijs (glans). Deze kleuren zijn lekker neutraal, en kan je elke dag op! Ze zijn geschikt voor een feestje, maar ook gewoon een normale schooldag dus. Het kwastje met twee kantjes zorgt er ook voor dat de kleurtjes niet door elkaar komen. Ik heb de dunne kant gebruikt voor de wit, omdat ik de wit ook in mijn ooghoeken opdoe, en dat is toch iets makkelijker met de dunne kant van het kwastje. HEMA heeft nog veel meer oogschaduw, maar dit moest ik gewoon hebben. De oogschaduw geeft veel pigment af, wat erg fijn is. Het was daarbij maar €4,50: super budget dus!

Dan komen nu de lipsticks!





Ik ben helemaal verliefd op deze. Misschien komt dat omdat ik sowieso al verliefd ben op rode lippenstift en rode nagellak, maar deze vind ik echt geweldig. Zoals jullie kunnen zien is het nummertje 25. Ik heb deze al heel lang, en doe hem regelmatig op voor feestjes of whatever.
Zoals je op onderstaande foto kan zien geeft hij veel pigment af. 



Ja. Met deze ben ik erg tevreden! Ik weet niet meer precies hoeveel het kostte, maar volgens mij was het iets van €3,-. 

Dan komt nu lipstick nummer 2:




Weer een roodtint, sorry. Al vind ik deze wel minder mooi dan die vorige. Deze is niet zo 'knalrood' maar meer roze rood, wat natuurlijk ook heel mooi kan zijn. Ook vind ik het niet mooi dat deze veel glans heeft. Ik koop juist lipstick om geen glans te hebben, anders kan ik ook wel lipgloss kopen natuurlijk. Die vorige (nummer 25) is mat en dat vind ik toch wel veel mooier. Hij geeft ook minder pigment af, wat ik ook niet echt fijn vind. 





Hier zie je nummer 20 en nummer 25 op mijn hand. De bovenste is nummer 20, die ik dus niet echt mooi vind. Deze heb ik op mijn hand echt een paar keer moeten 'smeren' om die zelfde pigment te krijgen terwijl die vorige maar 1 streep is eigenlijk. Ach, zo erg is het nou ook weer niet hoor. Ik vind alleen wel duidelijk die nummer 25 wel veel mooier. 

Dan lipstick nummer 3:




Zoals je ziet is het echt een nude kleurtje. (sorry voor die rode vlek op het stickje btw). Deze lipstick gebruik ik best vaak, omdat je het toch niet echt ziet maar toch ook weer wel. Ik vind hem erg fijn. Hieronder zie je alle drie de lipsticks op mijn hand. De bovenste is dit kleurtje. Zoals je ziet valt hij bijna niet op bij mij.


 Dan gaan we door met nummer 6: de blush. 


Deze vind ik heel fijn. Hij is heel licht, geeft weinig pigment af maar toch net genoeg zodat het lijkt alsof je beetje zit te blozen. Ik gebruik deze erg vaak (dat zie je ook wel denk ik :p )
Eigenlijk heb ik over deze verder niks meer te zeggen behalve: TOP!
(Dit is nummer 32 trouwens, voor als iemand dezelfde kleur wilt)

Next: de stickvorm eyeliner





WAUW!!!! Ik ben echt verliefd op deze. Hij is mat zwart, en hij trekt heeeel gemakkelijk een zwarte strakke lijn. Daarbij is hij waterproof, wat nog een pluspunt is. Ook is hij smudge proof. Hij vervaagt dus niet. Het stiftje is dun, waardoor je goed dichtbij je wimpers een mooie lijn kan trekken. 


Op mijn ogen ziet het er zo uit:


En dan als laatste het simpelste: het kwastje






Hij is gewoon goed, zachte haartjes, fijne vasthou iets ding, ik weet niet hoe je dat noemt eigenlijk. Volgens mij was deze maar €1,50 en dus super budget maar wel weer kwaliteit. Echt iets waar de HEMA voor staat.


Ik vond deze review weer leuk om te doen, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen.

Wat voor HEMA stuff heb jij allemaal? 
Love,
Romee 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten