7 februari 2014

"Vrienden...."

Dit kennen jullie allemaal vast wel: het gevoel hebben dat een persoon een hele goede vriend of vriendin van je is maar achter je rug om je helemaal zwart maakt of in ieder geval negatief over je praat. Ik heb het wel vaker meegemaakt, helaas.
Ik voel me altijd zo teleurgesteld in mezelf dan, terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen. Wanneer weet je nou of iemand echt trouw is en niet achterbaks achter je rug om praat? Waarom bestaan die mensen überhaupt....

"Who can you really trust, who do you really know?"

Tsja... De jeugd van tegenwoordig noemt dat soort mensen 'high class bitches'. Mensen die hoog doen maar laag zijn. Mensen die veel liegen om zichzelf beter voor te doen dan ze eigenlijk zijn. Ik heb er zelf veel ervaring mee, met dat soort mensen.

Als je jezelf hierin herkent, alsjeblieft verander iets eraan, want je raakt de mensen om je heen kwijt met dit gedrag.

Toch maar even een soort gedicht achtig iets gemaakt ofzo.




I wonder - Romee

If you act like a friend, but you're actually not,
If you lie to the people around you,
Please try to change
Because it doesn't make you popular or something
Don't waste my time, go away
You're not important to me
I wonder if you know what you've done

I wonder if you know why you did this

If you act like a friend, but you're actually not
My question for you: "Why do you do this?"
Yeah you know how it's like to be a bitch
It's the feeling you get
When you know your friend isn't your friend anymore
Do you really think it doesn't bother me?
Do you really think I hate you?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten