27 april 2014

Last weekend | SlamFm Kingsday

Moe maar voldaan schrijf ik dit artikeltje. Wat een weekend. Ik was naar Slam!Fm Koningsdag gegaan, in Alkmaar en daar zou ik een uitgebreid verslag over schrijven dus lees snel verder! :)




Ik was er helemaal klaar voor, zaterdagochtend. Vroeg opstaan, maar dan heb je tenminste wat. Ik zou samen gaan met Nathan en Kimberly, en dan bij Kim blijven slapen, aangezien zij dichterbij de locatie woonde dan ik. Om even over half 11 zat ik in de bus, samen met Nathan. Wat hadden we er een zin in! Toen we bij Kimberly aankwamen aten we nog wat en toen daarna werden we gebracht door Kimberly's vader op weg naar Alkmaar.
Eenmaal daar aangekomen was The Partysquad bezig met draaien en het klonk super lekker. Ik was meteen helemaal in de mood om eventjes lekker los te gaan. Bij de ingang moest je je legitimeren en werd je gefouilleerd. We kregen alle drie een rood bandje met NIX18 erop, wat betekende dat je geen alcohol kon krijgen. Natuurlijk mocht dat de pret niet drukken en we liepen naar het podium toe. Doordat we redelijk vroeg waren stonden we vrij vooraan, maar wat ik toen nog niet wist was dat je naarmate de dag vorderde niet meer terug kon, door de gehele mensenmassa die zich ondertussen had verzameld achter ons.




Het weer zat mee, de DJ's waren lekker bezig en de sfeer was alleen maar goed. Wauw wat een feest.
Op een gegeven moment ging het betrekken, er kwamen donkere wolken maar dat mocht de pret niet drukken. Toch ging het niet regenen, gelukkig maar. Ik heb het erg naar mijn zin gehad daar. Rond vijf uur zijn we weer opgehaald en teruggegaan naar Kimberly's huis, om daar enorm lekkere tomatensoep met broodjes met knoflookkruidenboter te eten. Met enorme pijn in onze voeten gingen we eerst een film kijken en daarna zijn we lekker op de bank gekropen om jongens tegen de meisjes te kijken. Ik vond het een geweldig weekend, maar ik ben toch ook wel weer blij om in mijn eigen bed te slapen vannacht.

Wat hebben jullie gedaan afgelopen weekend? 
Love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten