24 april 2014

Random | TMI Tag

Oooh wat ben ik toch dol op vragenlijstjes. Ik maakte ze vroeger altijd al voor m'n vriendinnetjes, die ze dan weer zuchtend beantwoorden. Na wat opzoeken vond ik dus de TMI tag. De tag waar ik eigenlijk nét iets teveel vertel, dus bereid je voor op Too Much Information!





Nou daar gaan we dan!

Wat draag je op dit moment?
Een spijkerbroek/legging achtig. Ik ben er dol op! Daarboven draag ik een basic shirtje, met eroverheen een blousje waar ik ook gek op ben. Vandaag had ik mijn nep leren jasje aan, maar die heb ik nu niet aan.

Ben je ooit verliefd geweest?
Ja.



Ooit een verschrikkelijke break up gehad?

Voor mijn gevoel wel. Maar dat is vaak, als jij niet degene bent die het uitmaakt.

Hoe lang ben je?
1.87, dat is dus erg lang voor een meisje.



Hoeveel weeg je?
Laat ik het houden op dat dat too too too too much information is. Vrouwen en gewicht, erg gevoelig onderwerp altijd.



Heb je tattoos?
Nope.



Piercings?
2 gaatjes in allebei mijn oren, meer niet.
  Wat is je favoriete tv-serie?
Oei, ik heb die eigenlijk niet. Wel vind ik Wie Is De Mol altijd geweldig, ik kijk het ookal een paar jaar. Hetzelfde geldt voor Flikken Maastricht en Divorce.

Wat is je favoriete band?
Favoriete band of zanger whatever, dat heb ik niet echt. Ik heb een hele brede muzieksmaak, en er zijn wel meerdere bands die ik goed vind, maar echt favoriet zijn ze dan ook weer niet.

Iets dat je mist. 
Toch wel mijn opa en oma die overleden zijn. Hetzelfde geldt ook voor mijn kat, die is in 2012 helaas overleden. Dit is toch wel een kippenvel momentje, als ik eerlijk ben...

Wat is op dit moment je favoriete liedje?
Zie het antwoord van 2 vragen hierboven.

Hoe oud ben je?
17!

Wat is je sterrenbeeld? 
Vissen.

Kwaliteiten die je in een partner zoekt.
Lief, betrouwbaar en eerlijk zijn toch wel de meest belangrijke punten. Natuurlijk moet hij ook wel knap zijn maar dat is wel een minder belangrijk punt vind ik. Het draait om het innerlijk.

Favoriete quote? 
Jaaaa, ik wissel best snel van favoriete quotes, en ik zit nu in zo'n periode dat ik er geen een heb eigenlijk. Nouja, "L'amore vince tutto" dat betekent "liefde overwint alles" en dat is ook wel zo.

Wie is je favoriete acteur? 
Echt acteur, is Johnny Depp denk ik. Maar hetzelfde geldt voor favoriete band etc, ik heb het eigenlijk niet echt.

Favoriete kleur?
Wit, zalmroze, echt pastel kleurtjes. Maaaar, zwart en donkerrood vind ik ook erg mooi. Hele felle kleuren zijn ook geweldig!

Harde of zachte muziek?
Qua volume, liever hard. Qua stijl van de muziek, zoals hardstyle of lieve romantische Taylor Swift liedjes, dan heb ik geen keuze, want het ligt er echt heel erg aan hoe ik me op dat moment voel. Heb ik zin om uit te gaan, ja dan liever trap-house, maar als ik bijvoorbeeld alleen op me kamer zit en mee wil blèren, ja dan kies ik voor de zachte Taylor Swift liedjes.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent? 
Mijn kamer.

Hoelang sta je onder de douche? 
Ongeveer 10-15 minuutjes.

Hoelang doe je erover om je ‘s ochtends klaar te maken? 
Ongeveer drie kwartier

Heb je ooit gevochten? 
Nee, gelukkig niet.

Wat is een turn on? 
Mooie lach, zelfvertrouwen (maar niet té zelfverzekerd)

Turn off?
Stinken, té zelfverzekerd dus, te snel te close worden.

Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen? 
 Eigenlijk omdat ik een goed voornemen had voor 2014, en die heb waargemaakt. Dat was dus 1 januari.

Wat zijn je angsten? 
 Spinnen. Zodra ik een spin zie en hij kruipt mijn kant op kan ik echt gaan hyperventileren ofzo. Ik word doodsbang, en als die niet stopt met kruipen begin ik te gillen. Zelfs al is die nog zo klein. Ook ben ik bang voor dat de mensen waar ik echt van hou dood zullen gaan, ookal gaat dat natuurlijk ooit is gebeuren, ik weet niet wat ik zonder ze zou moeten.

Wanneer moest je voor het laatst huilen? 
 Ja dat was vanmiddag nog. Ik huil eigenlijk best wel snel, en als ik over een gevoelig onderwerp praat voor mij, dan begint t al.

Wanneer zei je voor het laatst ‘ik hou van jou’ tegen iemand? 
 Ik denk gisteravond voor dat ik naar bed ging tegen m'n vader.

Wat is de betekenis van je blognaam? 
 Fleur di Amore, letterlijk gezien betekent het niks. Want Fleur is niks. Ookal weet iedereen dat ik bloem bedoel. "di Amore" betekent "van de liefde", in het Italiaans en dus moet mijn blognaam Bloemen van de Liefde betekenen, maar dan een beetje vals gespeeld.

Welk boek las je voor het laatst uit?  
Geeen idee. Ik begin heel vaak in boeken, maar die lees ik dan nooit uit. Dus.

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
 Ik ben nu bezig in uhm ja, 2 boeken tegelijkertijd. Namelijk the Devil wears Prada, wel in het Nederlands trouwens, en voor het eerst een Engels boek, genaamd Along the Ride. Weet even niet precies meer uit mijn hoofd van wie het is, maar het leek me wel leuk om mee te beginnen.

Welke tv-serie keek je voor het laatst? 
Ik kijk nu tegelijkertijd Flikken Maastricht en Divorce.

Met wie heb je voor het laatst gesproken? 
Mijn moeder!

Wat is de relatie tussen jou en degene waar je het laatst een berichtje naar hebt gestuurd? 
 Ze is een goede vriendin van me.

Wat is je favoriete eten? 
 Oh jeetje. Dat weet ik echt niet eigenlijk. Ik vind zoveel dingen lekker.

Welke plaats wil je nog graag bezoeken?  
Op nummer 1: New York. Gewoon om er geweest te zijn. Verder wil ik nog graag terug naar Parijs en Madrid, en ik wil ook nog naar Berlijn, Athene, Barcelona, en van die tropische eilanden zoals de Malediven.

Waar was je voor het laatst? 
 Ik ben nu thuis, maar vanmiddag was ik in het stadje en daarvoor op school.

Ben je verliefd? 
 Op dit moment niet.

Wanneer zoende je voor het laatst iemand?
Op de mond of op de wang?

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde? 
 Dat voel ik me eigenlijk best wel snel, ik denk vaak dat mensen altijd negatief over mij denken en dat ze dan over mij praten etc. Dus dat gevoel had ik vanmiddag nog.

Wat is je favoriete snoepjessmaak? 
 Snoep hoort zoet te zijn. En dan denk ik aardbei ofzo. Cola smaak vind ik ook altijd erg lekker maar van aardbei kan ik echt geen genoeg krijgen als ik snoep wil. Verder ben ik eigenlijk niet zo'n snoepjesmens, ik hou meer van zout, en dus trek ik liever een zak chips open dan dat ik een snoepje neem.

Welke instrumenten speel je? 
Ik heb 2 jaar harp gespeeld, daarna 7 jaar piano en ik ben nu bezig met mijn eerste jaar zangles.

Wat is je favoriete sieraad? 
Sowieso mijn horloge. Ik kan niet zonder mijn horloge. En ik draag ook heeeel graag mijn nieuwe kettinkje van mini in the box, het is een infinity kettinkje, gewoon een nep zilveren kettinkje met het infinity teken eraan. Hij was maar €1,09 ofzo, dus echt hartstikke nep, maar ik vond m zo leuk dat ik hem wel besteld hem.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan? 
 Ik zit op badminton, ja i know klinkt heel saai maar geloof me: het is kei intensief.
Maaar net heb ik voor het laatst van de stad naar huis gefietst en dus was fietsen de laatste 'sport' die ik deed.

Welk liedje zong je voor het laatst? 
Wat ik nog weet is het Royals, dat was gisteravond. Maar ik zing sowieso snel zonder dat ik het door heb, dus ik heb vandaag ookal gezongen maar dat weet ik niet meer...

Wat is je favoriete openingszin? 
Die gebruik ik niet.

Heb je die zin ooit gebruikt? 
Nee dus.

Wanneer heb je voor het laatst met iemand gechillt? 
Vanmiddag, in de stad.

Wie moet deze vragen nog meer beantwoorden? 
Als jij de vragen ook wil beantwoorden, neem de tag gerust over!


Dat was m dan alweer! Ik hoop dat jullie het niet al te TMI vonden, maar wel leuk om te lezen! :)

Lots of love,
Romee




Geen opmerkingen:

Een reactie posten