4 mei 2014

Random | Let's get personal Tag!


 En daar hebben we weer een tag! Oh wat hou ik er toch van. Hier de welbekende "Let's get very personal" tag!




Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Sure!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk toen het uit ging met mij en m'n vorige vriend, en dat is nu bijna een jaar geleden dus dat valt wel mee :)

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee ik heb net avondgegeten (toch een raar werkwoord...) dus ik zit echt super vol.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Eigenlijk heb ik geen idee, ik vind het wel fijn om af en toe alleen te zijn.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Jeetje. Tien is wel heel veel.. Ik wil graag kinderen later, maar tien zeker niet. Dan denk ik toch dat ik kies voor geen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Don't Speak, in de versie van Glee.



Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Haha ja, het hoofdeinde en de linkerkant staan tegen muren aan.

Waar denk je op dit moment aan?
Nu aan deze tag.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja zeker! Ik probeer ze altijd te helpen met whatever ik kan doen, en dat weten ze ook wel denk ik.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik ben snel geëmotioneerd, maar ik vergeet daarna altijd dat ik heb gehuild dus ik heb eigenlijk geen idee wanneer de laatste keer was en wie dat heeft gezien.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Euhm, ik ga heel snel met m'n handen of voeten bewegen, en irritant tikken op iets ofzo. Ik weet het eigenlijk niet.. het gebeurt automatisch. Ohja, ik word wel heel misselijk. Helaas.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik kan snel alleen maar negativiteit in mensen zien. Als ze iets positiefs zeggen denk ik dat ze het sarcastisch bedoelen of whatever, en dus denk ik dat de mens van nature slecht is ofzo. Ik weet het niet precies haha.



Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Eigenlijk niet...

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja maar dat was mijn ex-vriend, dusssssssss.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik wel. Ik heb echt wel spijt van sommige dingen die ik heb gedaan, en ik zou zeker gelukkiger zijn als ik die fouten over kon doen en ze dan nu wel goed kon doen.

Vertel jij je ouders alles?
Ja.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Een paar jaar geleden heb ik zelf ook gerookt, maar sinds ik daar mee ben gestopt vind ik het vies. Ik zou sowieso wel zeggen dat hij moet proberen te stoppen, of alleen mag roken als ik er niet ben. We vinden dan wel een compromis als hij niet kan zonder nicotine.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Meestal voel ik dat soort dingen niet aan dus ik heb geen flauw idee. Dat merk ik dan wel weer.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, mijn toenmalige vriend.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Meer aan het verleden en wat ik dan allemaal had kunnen veranderen.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk 8

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Nee. Je moet bij mij echt een gebruiksaanwijzing hebben. Mijn mood kan echt van geweldig naar vreselijk gaan (en andersom) in een paar seconden zonder dat er iets hoeft te gebeuren. Meestal reageer ik dat dan ook af op de mensen die op dat moment bij me zijn, dus ik heb veel respect voor mijn vrienden dat ze nog steeds met me omgaan.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee absoluut niet.



Wat heb je voor het laatst gedronken?
Water, lekker saai.

Welk soort bed heb jij?
Eenpersoons, maar wel eentje die onwijs lekker ligt en zacht is. Je zakt er echt in weg.

Hou je van de regen of haat je het?
Soms hou ik ervan, maar het zonnetje vind ik fijner.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja.

Zien mensen jou als optimist of pessimist 
Ik heb werkelijk geen idee, ik vind mezelf nogal een pessimist maar ik kan wel heel goed doen alsof het goed met me gaat. 



Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Mijn twee beste vrienden, Kimberly en Nathan, en Kimberly haar vader reed.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Volgens mij was dat "We're the millers" afgelopen zomer, en dat was met Eline, een hele goede vriendin van me.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja zeker.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Als het mag van m'n ouders wel ja.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Discotheek, ik ga veel liever uit dan dat ik naar een concert ga.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik kwets mensen wel vaak met mijn grapjes, omdat ik het dan anders in mijn hoofd heb maar ik verwoord het anders. Helaas heb ik het op het moment van zeggen niet door, maar daarna merk ik wel dat ik diegene heb gekwetst.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Teveel niet, ik heb ook dagen dat ik gewoon in sweather en zonder make-up naar school toe ga, maar soms kan ik ook uren voor de spiegel sta.

Ben jij snel jaloers? 
Yup.



Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Wel op het punt gestaan meerdere keren, maar ik heb op dit moment niet heel veel geld dus toch maar weer teruggehangen.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Nouja ik mis altijd wel mijn overleden opa en oma, en mijn kat ook wel.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Oh dat weet ik niet meer.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee

Wat doe je morgen?
Ik denk niks. Even uitrusten en voorbereiden op weer een nieuwe schoolweek...

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee. Ik ben wel een relatie persoon. Ik heb veel liever een relatie dan dat ik single ben. Maar om de haverklap zeker niet.



Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
M'n vrienden denk ik

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee

Houd je van suikerspinnen?
JAAAA.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Jasmin.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Ik had vakantie, dus dat is altijd al beter dan school. Ik denk een 7

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Jaa, Nathan.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen was ik op een feestje van een van mn beste vriendin, Jasmin.



Wat is je stemming op dit moment?
Beetje mwuah, stil etc. Komt natuurlijk ook door de dodenherdenking net.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
M'n vader.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Geen idee meer.

Met wie was je gisteravond?
Veel mensen.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat maakt me eigenlijk niet uit.

Heb je plannen voor dit weekend?
Nou het weekend is net voorbij, en volgend weekend heb ik geen plannen volgens mij.

Weuw, wat was dit een lange tag! Toch vond ik hem super leuk om te doen! Ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden om te lezen. Als je deze over wilt nemen, ga je gang. :)

Lots of love,
Romee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten