21 januari 2014

Blue Tuesday

Gisteren was het Blue Monday. Dat zou de meest depressieve dag van het jaar zijn: het weer zit niet mee, het geld is op, de goede voornemens van Oud&Nieuw zouden mislukt zijn, je hebt een bad hair day... bla bla bla. Gister had ik er nog niet zo last van, ik was best vrolijk. Tot vandaag. Het begon met vanmorgen, ik versliep me weer eens, omdat ik al om 8:10 uur op school moest zijn. Wie verzint dat nou? Daarbij was het nog een hele nutteloze dag ook. Ik had een blokuur Frans, gym, tussenuur, informatica, tussenuur, blokuur tekenen. En toch half 5 pas uit. Hoe krijgt mijn school t weer voor elkaar.

Nou, toen kwam het hoor. Ik wilde naar huis fietsen (net een nieuwe fiets gekregen!) en hij trapte een beetje zwaar. Dus ik dacht, och zal wel niks zijn, ligt vast aan mij. Ik rem, bam. Ik kom dus niet meer vooruit. Mn rem blijft zitten, de remkabel was te strak of whatever en mn achterwiel bewoog dus niet meer. Tsja. Daar sta je dan. 



Uiteindelijk heb ik mijn fiets na 10 minuten sjorren toch maar op school achtergelaten en ben ik met de bus naar huis gegaan. Natuurlijk had die ook nog oponthoud, en kwam dus te laat, zoals altijd eigenlijk.

Al met al, misschien viel het wel mee deze dag, maar leuk was het in ieder geval niet. Morgen mag ik dus weer op mn oude fiets naar school, want ja. Daar heb je tenslotte een nieuwe fiets voor.


Hoe was jullie 'Day after Blue Monday'?

Lots of love,
Romee


Geen opmerkingen:

Een reactie posten