24 januari 2014

Nieuw haar!

Omg. Ik heb al 3 dagen niet geblogt! (geblogged?) Dit komt eigenlijk doordat ik het nogal druk had met school en sporten en zangles etc. Maaar gisteravond kwam de kapster, en jaja... ik heb nieuw haar!

Ik zelf vind het erg kort, maar dat is eigenlijk alleen de voorkant. Mijn haar loopt nu in een rondje van achter, zeg maar, tis een beetje moeilijk uitleggen. De voorste plukken zijn wel kort. Ook heb ik laagjes erin!. Wat aan de ene kant wel jammer is, is dat mijn punten altijd een slag hebben, dus mijn haar heeft nu kei veel volume, nog meer dan normaal. Gelukkig bestaat de stijltang he. :)
Natuurlijk hoort er bij deze post een foto! :)
Je kan de veranderingen niet zo goed zien vanaf de voorkant, of ik maak gewoon geen geschikte selfies.


 
Tadaaaa! De achterkant!

Ik ben er wel tevreden mee! Het is weer eens wat anders dan 'alleen maar de puntjes', ookal mis ik mijn lange lokken wel. :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten