19 januari 2014

Review | '72' trui van de Vero Moda

In de zomer draag ik altijd mouwloze shirtjes, en soms met een vestje eroverheen voor als ik het koud heb. In de winter, droeg ik dezelfde shirtjes maar dan met een dik vest aan. Mijn kledingsmaak is voor de winter althans helemaal veranderd. Ik draag nu veel liever sweaters, die niet te dik zijn, met lange mouwen en dan een langer shirtje zonder mouwtjes eronder.

Een paar weken geleden kocht ik samen met een goede vriendin van me een nieuwe sweater bij de Vero Moda. Ik wilde mijn mening even met jullie delen :)





Dit is m dan! Ik ben er zelf helemaal dol op. Hij zit lekker warm, en ik vind m heel leuk. Zelf ben ik niet zo van de hoge hals altijd, want dat vind ik niet lekker zitten, maar met deze heb ik er geen probleem mee. Aangezien ik heel lang ben, (1.88m), moet ik wel de grootste maat nemen, en dan maar hopen dat de mouwen lang genoeg zijn! Gelukkig. Dat waren ze. Deze '72' trui is gemaakt van 85% katoen en 15% viscose. Hij was maar €16,95!


Viscose, ook wel bekend onder de naam rayon, is een stof die lekker zacht aan voelt, goed vocht op neemt en een luxe uitstraling heeft. Viscose wordt gemaakt van hout. Het wordt ook wel een semi natuurlijke vezel genoemd omdat het gemaakt is van een natuurlijke grondstof, maar om er vezels van te kunnen maken is een chemisch proces noodzakelijk.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten