12 maart 2014

OOTD | Happy birthday to me!

Ja hey ik ben jarig. Het idee van 'jarig zijn' heb ik niet echt, en ik voel me ook nou niet echt 17 ofzo. Maaaar ik mag nu wel zeggen dat ik over een jaartje volwassen ben. Of ik daar nou zo blij mee moet zijn....Ik dacht: misschien is het wel leuk als ik dan eventjes een soort Outfit Of The Day post maak ofzo, niet dat het heel speciaal is wat ik aanheb, maar ik vond het wel leuk om het even te delen, en het maakt mijn blog toch meer up to date ennn natuurlijk gaat het dan ook wat meer de richting in van fashion en beauty en dat soort dingen.





Ik begin maar met m'n shirtje. Dit had ik een paar jaar geleden gekocht bij V&D. Ik heb dit shirtje niet in deze staat gekocht, want er zat eigenlijk nog zo'n extra 'band' aan. Toen vond ik het net te lang, en dus heeft moederslief die eraf gehaald. Ik vind dit shirtje wel echt leuk, maar het enige wat ik minder vind is eigenlijk dat de bovenkant zo saai is. Daar had nog wel zo'n 'band' gekund vind ik. Gelukkig los ik dit probleem op met een ketting, die er wel bij past. :)
(sorry voor de slechte kwaliteit, het is een telefoon die deze foto's maakt)

Ik denk dat ik over m'n broek geen foto hoef te laten zien. Het is een donkerblauwe skinny tregging van de Pieces. Deze broek heb ik in tweevoud, dus je raad vast wel hoe lekker ze zitten. Ik ben er erg blij mee want hij is rekbaar, dus niet zo heel strak, maar wel weer skinny. Ook is hij redelijk high waist, waar ik echt dol op ben. Hij past bij elke kleur, behalve denim-jasjes ofzo, aangezien die bijna zwart lijkt maar toch wel denim is.

En dan als laatste:


De ketting! Eigenlijk is deze best zinloos want ik kreeg deze vorig jaar voor kerst, dus ik weet niet waar die vandaan komt en hoe duur die was.

Oh, en de oorbellen die ik in had komen van de primark :)


Lots of love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten