24 maart 2014

Review | HEMA Dip&Clean nail polish remover

Na verschillende reviews gelezen te hebben over dit product besloot ik om mezelf er ook aan te wagen. Voor €4,50 heb je dit al in je bezit, en dus ging ik op weg naar de HEMA om er een te halen.
Ik heb het natuurlijk over de nagellak remover. Ik draag zelf best vaak nagellak, en het is altijd weer een gedoe om het er af te halen, je kent het vast wel. Dit is dus nagellak remover in een potje, met sponsjes aan de binnenkant met een gat erin. De bedoeling is dat je dus je vinger in dat gat stopt, en even langs de sponsjes (ongeveer 10 seconden) gaat en dan is je nagellak eraf. Wil je mijn mening ook horen? Lees dan snel verder.







 
  

 

Helaas is bovenstaande foto niet zo scherp, maar je ziet wel wat ik bedoelde dus met dat gat in die sponsjes. Ik dacht eerst dat het een soort scrub zou zijn, maar de sponsjes zijn echt super zacht! Heel fijn. Ook als je je nagels schoon hebt gemaakt, en de remover droogt op ruikt het niet naar remover maar naar framboos.

Al met al ben ik erg tevreden over dit product. Dit is echt een enorme aanrader!

Hebben jullie ook zo'n dip&clean remover? Deel je mening!

Love,
Romee



Geen opmerkingen:

Een reactie posten