28 april 2014

Review | Miss Sporty Nagellakjes

Zoals ik had beloofd zou ik vandaag een review online zetten over de nagellakjes van Miss Sporty. Hier is hij dan! Veel lees plezier! :)



Ik heb deze nagellakjes al lang, en daarom zijn de zwart en de blauw bijna op. Waarom koop ik Miss Sporty nagellak? Ze zijn erg budgetproof. Dat is echt een factor wat meespeelt. Ook vind ik het kwastje erg fijn, het is een breed en vol kwastje wat ervoor zorgt dat je makkelijk je hele nagel in één keer kunt lakken. Het ligt wel een beetje aan de kleur of de nagellak goed dekkend is, maar over het algemeen zijn ze dat wel. Hieronder heb ik ook nog foto's gemaakt van de nagellak op mijn linkerduim, behalve dan de blauw want die was te dik en te droog en te op. Dus. Ik moet sowieso nieuwe blauw en zwart hebben, want dat hoort gewoon tot je standaard nagellak verzameling vind ik.


Zoals je ziet is deze nagellak niet echt mooi meer, ik heb er ook 3 laagjes op moeten doen om het nog een beetje oké te laten lijken. Up to the next one.



Over deze rood ben ik wel tevreden. Hij is goed dekkend want wat je op de onderste foto ziet is maar een laagje nagellak. Hij lakt fijn door het brede kwastje. Miss Sporty heeft volgens mij twee soorten nagellak. De met de witte doppen en degene met de donkerblauwe doppen. Deze rood heeft zoals je kan zien een donkerblauwe dop, en dat betekent dat hij tot wel 7 dagen goed op je nagels blijft zitten, mits je een goede base- en topcoat gebruikt natuurlijk. Op de foto's van mijn nagels heb ik geen basecoat of topcoat gebruikt, slecht eigenlijk. Misschien moet ik maar eens gaan investeren in goede base- en topcoat.

Okay, nu de roze!



Bah, als ik iets haat is het wel velletjes aan m'n vingers en nagels. Anyway, deze roze is echt geweldig. Hij is fel, en heeeel goed dekkend. De roze heeft weer een donkerblauwe dop en blijft dus goed zitten tot wel 7 dagen lang. Ik ben er erg tevreden over. Dit kleurtje is zeker een aanrader. Zelf draag ik niet heel vaak roze, ik draag vaak rood of in ieder geval een roodtint maar roze vind ik altijd een beetje te kinderlijk, ookal is fel roze af en toe ook gewoon geweldDig. 


 
Donker paaars. Misschien wel een van mijn favoriete kleurtjes voor op mijn nagels. Oke I admit; op de onderste foto is de nagellak niet erg mooi aangebracht maar ach who cares. Deze donker paars heeft een witte dop, en dat zijn de quick dry nagellakjes, dus degene die snel drogen.



De blauw sla ik over, want die is toch niet goed meer en dus kan ik die ook niet laten zien op mijn nagels, dus dan ga ik door met de pastel groen, die ik ook gister liet zien als NOTD, want ik hou zo enorm van dit kleurtje. Het is een quick dry versie met de witte dop, en hij brengt erg fijn aan door het brede kwastje.

Gemiddeld zijn Miss Sporty nagellakjes ongeveer €2,49 en verkrijgbaar bij onder andere de Etos. Daar haal ik ze altijd, tenminste. Al met al vind ik alle Miss Sporty nagellakjes erg goed. Thumbs up! :)

Lots of love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten