2 mei 2014

Review | Kruidvat Hand- en nagelcrème

Een paar weken geleden kocht ik deze handcrème, omdat ik van mezelf hele slappe nagels heb en ik wist dat deze erg lekker rook, omdat ik hem vaker gehad heb. Ik vond alleen wel dat ik er nog even een review over mocht schrijven, want ik vind hem ook weer niet perfect. Lees snel verder!




Ja, dat ie lekker ruikt weten we nu wel. Hij ruikt naar bloemetjes, ik weet alleen niet precies welke soort. Je hebt deze handcrème ook nog in het roze, dat is de rozen-geur versie. Die heb ik ook gehad maar toen ik die kocht (jaren geleden) deed ik nooit handcrème op, dus die heb ik uiteindelijk weg moeten gooien. Anyway, ik maakte vroeger altijd de fout om veel te veel op te doen waardoor het niet intrekt. Maar iedereen weet wel dat je niet de halve fles in één keer moet gebruiken dus ach, dan is er niks aan de hand.


Dit is de miniatuur versie van 30 ml. Ik ben er erg tevreden over, en ik raad hem ook zeker aan als je sterkere nagels wilt want als je deze crème ongeveer 2 keer per dag opdoet dan verstevigd hij je nagels erg snel! Bovendien ruiken je handen ook nog erg lekker! Wel moet ik zeggen dat hij best vet aanvoelt, ook als het al goed is ingetrokken.

Hebben jullie een goede aanrader voor hand- en nagelcrème? Tell me!

Lots of love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten