23 mei 2014

NOTD | Red, red and red

Hallo allemaal!

Eindelijk weer eens een nieuw artikel. Ja jullie hebben er lang op moeten wachten, maar hier is hij dan! Ik zeg altijd dat ik van roodtinten hou, en zeker voor op mijn nagels. Dus ik ging eens kijken hoeveel verschillende roodtint-nagellakjes ik eigenlijk heb. Ik heb roze dit keer niet meegeteld, aangezien ik ook nog verschillende kleuren roze heb en anders zou het teveel van het goede zijn. Laatst had ik knal roze op mijn nagels, dat heb ik eraf gehaald om deze Nails Of The Day / Review / Personal te kunnen maken. Helaas heb ik alleen een foto van het potje en niet eentje van de nagellak op mijn nagels.. ( slim kuch )


Anyway, verder met de Red, Red and Red Nails of the Day!





Dit zijn ze allemaal, althans de selectie die ik voor deze NOTD heb gemaakt dan. Ik heb voor de makkelijkheid maar even de nagellakjes genummerd en erbij gezet van welk merk ze zijn en hun naam voor zover ze die hebben. 

We beginnen met nummer 1, laat ik eens gek doen. 



 Je ziet dat deze van de HEMA is, ookal is het niet heel erg duidelijk. Ik vind de nagellakjes van de HEMA altijd wel goed, alleen ze zijn nooit zo dekkend. Daarentegen zijn ze wel heel budgetproof.

Dan gaan we nu verder met nummer 2, de Miss Sporty Longlasting Colour !

 


Over dit merk heb ik al is een review geschreven, om het te lezen klik dan hier. Anyway, je hebt daar gelezen dat ik erg tevreden ben over alle Miss Sporty nagellak, en dus ook over deze. Hij dekt heel goed in één laag en hij brengt fijn aan door het brede kwastje.

Helaas zie je niet zo goed hoe die in het echt is, door de geweldige kwaliteit van mijn telefooncamera. Toch maar eens investeren in een echte goede van Canon ofzo. 

Up to the next one, nummer 3: NYX Girls Cherry Pie




Ik kwam er dus nu pas net achter dat deze ook een naam heeft, namelijk Cherry Pie. Dat is toch om verliefd op te worden 😍

Deze lak lakt heel fijn, hij is goed dekkend. Ik weet alleen niet meer hoe duur die was want ik heb deze al best wel lang maar doe hem nooit op. Shame on me. 


Nummer 4: Catrice Miami pINK. 

Ja. Deze is roze. I know. Het is roze met glitters. Hoe cute. Alsnog ga ik hem wel met jullie delen hehehehe.




Die foto van mijn nagel kon dus niet draaien... fijn. Maar goed, dan draai je je hoofd maar. Of je scherm. Whatever.

Ik vind Catrice nagellakjes altijd geweldig, maar van deze ben ik minder fan moet ik zeggen. Ik kreeg hem voor mijn 17e verjaardag, maar het is niet echt een kleurtje wat ik graag opdoe. Het komt niet door de glitters moet ik zeggen want dat vind ik juist leuk. Hij dekt niet zo goed, en ik haat tweede laagjes omdat ik dus echt niet met, maar ook niet zonder nagellak kan. Altijd als ik net nagellak op heb moet ik naar de wc of ik stoot ergens tegenaan zodat me hele nagellak weer verpest is. Daarom heb ik het liefste een nagellak die in een keer goed dekt zodat je geen tweede laag op hoeft en de kans dat je het verprutst groter is. 

Anyway, oh jeetje ik moet daar echt mee stoppen met dat woord.
Oke. Dus. 

Nummer 5: Catrice Bloody Mary To Go 😍




Deze heb ik al heeeel lang, en hij is ook bijna op. Kun je raden hoe vaak ik deze op doe. Hij is geweldig. Dit is echt mijn favoriete kleurtje, en hij lakt ook fijn door de grote dop van de Catrice nagellakjes. 

En dan, last but no least: de [b] Basic nagellak! Het Duitse merk. 
Hier heb ik ook al een review over geschreven of een NOTD ofzo. Als je die nog niet gelezen hebt, klik dan hier

Ohja, let niet in dat artikel op mijn mega korte nageltjes, want daar beet ik er nog op... Echt een heeeele slechte eigenschap. Gelukkig doe ik het nu niet tot nauwelijks meer :) 

Oke hier komt ie:




Hij lakt fijn, maar niet geweldig ofzo. Mijn mening is ook veranderd over deze moet ik zeggen. Ik  vind deze kleur niet zo mooi meer eigenlijk. Ik vind nu meer knal-kleurtjes veel mooier, zoals knal rood (Bloody Mary To Go kuch).


Nou, dit was dan alweer deze NOTD. Natuurlijk hoort hier ook een foto van al mijn nagels bij. 


Helaas niet zo scherp, dankzij mijn geweldige 5 mpx camera. Kuch.

Nou, welke kleur van deze vinden jullie het leukst en wat is jullie verdere favoriete kleur of tint?

Love,
Romee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten