6 februari 2014

Last week

Long time no see. Het is de afgelopen paar dagen angstvallig stil geweest op mijn blog, en dus had ik het idee om jullie maar weer eens bij te praten. Mijn leven bestaat op dit moment alleen maar uit school, zingen en slapen. Oh en eten.
Volgende week donderdag begint mijn derde toetsweek van dit jaar, wat betekent dat het alweer half voorbij is (Ik heb 5 toetsweken in een jaar btw).
OMG. Ik ga dus over minder dan een maand een week lang naar Madrid!! I'm soo excited.  Aanstaande woensdag heb ik een bijeenkomst daarvoor, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden. Gelukkig ben ik die dag zelf ook vrij, om even de laatste puntjes op de i te zetten voor alle toetsen. Ik hoop dat het gaat lukken!
Om toch maar even terug te vallen op afgelopen week: ik heb voor het eerst in mijn leven opgetreden! Nouja, eigenlijk is dat niet echt waar, want ik had wel eerder opgetreden maar dan met dansen of playbacken. Nu moest ik dus zingen. Ik zong "I'm Yours" van Jason Mraz. Gelukkig zit ik op zangles (ja anders had ik het natuurlijk nooit gedaan), maar zenuwachtig dat ik was! Ik begon die ochtend zelf bijna te hyperventileren....  Eenmaal bezig vond ik het super leuk om te doen. Wat een kick geeft dat zeg!
Ik hoop dat er binnenkort goede foto's op de facebooksite van De Popfabriek (hetgene waar ik dus optrad) komen.
Morgen gelukkig vrijdag. De tijd gaat wel erg snel moet ik zeggen, maar ook gelukkig is t bijna lente. En ik hoop dat we dit jaar de sneeuw maar even overslaan.

Toch maar een klein fototje vanuit het publiek gemaakt tijdens mijn 'debuut concert'!
(ik ben de rechter, de linker is mijn zus die de 2e stem deed)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten