21 februari 2014

Nieuwe start

Soms zou je wel eens willen dat je een nieuwe start kon maken met bepaalde dingen. Gewoon even overnieuw beginnen, en het verleden het verleden laten. Dit had ik ook met mijn blog. Ik wilde deze toch persoonlijker maken. Ik wilde er echt wat mee doen, en ik vond Golden Glorious nou niet echt 'persoonlijk'. Ik heb daarom gekozen om een nieuwe naam en een nieuwe lay-out te verzinnen. Dit was niet echt makkelijk, maar het is me gelukt! :)

Met trots presenteer ik u: "Fleur di Amore", wat staat voor "Bloemen van de Liefde". Je zal nu vast denken; 'maar dit is helemaal niet persoonlijk!' Nou, voor mij is het dat wel. Mijn tweede naam is Jasmijn, en dat is zoals de meeste van jullie wel zullen weten een bloem.

Dit is de Jasmijn!

Ik vond dat deze naam toch meer over mij zegt dan Golden Glorious, ookal was dat misschien makkelijker te onthouden. Ook is het logo wat rozer. Het is wat meisjes-achtiger. Ik wilde dat het een beetje fris was, maar wel dat mijn persoonlijkheid hierin terugkwam, en ik vind dat dat aardig is gelukt. Ik heb nu voorjaarsvakantie, en er zullen misschien nog wel wat nieuwere kopjes komen met DIY, recepten en misschien reviews, maar dat is allemaal voor later.

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe 'blog' leuk vinden, ookal veranderd er eigenlijk niet veel. De inhoud van mijn blog blijft namelijk hetzelfde. Wel zal ik proberen om actiever te bloggen.

Love,
Romee

3 opmerkingen: